برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
به همت سازمان مدیریت صنعتی استان قم؛ 

خانه مدیران استان قم افتتاح شد. 

با تلاش سازمان مدیریت صنعتی استان قم و حضور جمعی از کارفرآینان، مدیران و فعالان عرصه کسب و کار در قم، خانه مدیران استان قم آغاز به کار کرد. 

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ عصر چهارشنبه با برگزاری «رویداد تعامل و هم افزایی کارآفرینان و مدیران کسب و کار» و با حضور مدیران، فعالان عرصه کسب و کار و صنعت و کارآفرینان قم، خانه مدیران استان قم آغاز به کار کرد. 
 
در این مراسم که عصر چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی بازارشهر قم برگزار شد، خانه مدیران استان قم به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان مدیریت صنعتی استان قم و به عنوان بستری جهت هم افزایی ارزش آفرین مدیران کسب و کار و کارآفرینان رسما فعالیت خود را آغاز کرد. 
  
در نخستین رویداد خانه مدیران استان قم برنامه‌های مختلفی با حضور مدیران و کارآفرینان استان قم و کشور اجرا شد که در بخش اول برنامه با عنوان "تریبون کسب و کار" نمایندگان شرکت ها و کسب کارها در حوزه های مختلف تولیدی، خدماتی، بازرگانی، استارت آپی به معرفی محصولات، خدمات و نحوه فعالیت خود پرداختند.  
تریبون کسب و کار به عنوان یکی از نوآوری های سازمان مدیریت صنعتی به دنبال ایجاد فضایی جهت معرفی کسب و کار ها می باشد که در آینده نیز به صورت دوره ای برگزار خواهد شد. 
 
در بخش آموزشی برنامه، دکتر کامبیز جلالی فراهانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع "تفکر استراتژیک برای مدیران کسب و کار" سخنرانی نمود. 
 
در ادامه برنامه، مهندس علی رضوانی تبار، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی استان قم با موضوع "خانه مدیران، بستری برای هم افزایی ارزش آفرین"، به ارائه اهداف و برنامه های خانه مدیران استان قم پرداخت. 
 
مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان قم ایجاد بستری جهت تعامل ارزش آفرین میان فعالان کسب و کار، تبدیل دانش ضمنی کارآفرینان به دانش عینی و در دسترس، انعکاس و انتقال تجربه زیسته مدیران جهت بهره برداری در مسائل مشابه، ایجاد فضایی جهت حل مسائل و چالش ها از مسیر خرد جمعی و   معرفی اثربخش کارآفرینان و مدیران سرآمد استان قم را از جمله اهداف اصلی خانه مدیران استان قم یاد کرد و این اهداف را با همکاری و همراهی همه مدیران و اعضای خانه دست یافتنی دانست. 
 
از دیگر بخش‌های رویداد تعامل و هم‌افزایی کارآفرینان و مدیران کسب و کار، تشریح برنامه‌های پیش روی خانه مدیران استان قم بود. 
رضوانی تبار در ادامه به تشریح برنامه های اجرایی جهت دستیابی به اهداف خانه مدیران پرداخت: 
این برنامه‌ها که به مرور زمان اجرایی می‌شوند، شامل مصاحبه با  کارآفرینان و مدیران برجسته استان قم، برنامه راهکار: سلسله نشست های تجربه نگاری کارآفرینان، برنامه صنعت گرد: بازدید و معرفی واحدهای صنعتی و بازرگانی استان، برگزاری نشست های هم اندیشی درون صنعتی و درون صنفی می باشد. 
همچنین برنامه گروه خلاقیت و اتاق حل مسئله، برنامه های تفریحی با رویکرد شبکه سازی ویژه مدیران، برگزاری تورهای آموزشی و بازدید از شرکت های سرآمد کشور و ارائه محتواهای مطالعاتی و مقالات روز مدیریت در دستور کار خانه مدیران استان قم قرار دارد. 
 
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی قم:‌ خانه‌ مدیران در ایران بیش از ربع قرن سابقه دارد 
رضوانی‌تبار با اشاره به اهداف خانه مدیران استان قم، گفت: سابقه تاسیس خانه مدیران به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان مدیریت صنعتی کشور به سال ۱۳۷۵ می‌رسد و تشکیل آن در این برهه از زمان در قم برای هم افزایی بین کسب و کارها ضروری به نظر می رسید. 
 
برگزاری پنل تجربه نگاری کارآفرینان با حضور کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای مطرح استان قم 
در بخشی دیگر از  رویداد تعامل و هم افزایی کارآفرینان و مدیران کسب و کار، پنل تجربه نگاری کارآفرینان با حضور مهندس عباس مهرابی رییس انجمن سرمایه گذاران و کارافرینان استان و مدیرعامل شرکت مهراب حدید، مهندس صادق ساعدی نیا مدیرعامل شرکت شکوه شهد نیک و مالک برندهای ساعدی نیا و رنگین کمان و رییس هیئت مدیره مجتمع گردشگری مهر و ماه، آقای حمید خرّمی، رییس اتاق اصناف قم تشکل شد. در این پنل که با راهبری آقای مهدی رضوانی اجرا شد اعضای پنل به بیان تجربه های واقعی خود در حوزه های مختلف کارآفرینی پرداختند  که با استقبال حاضران همراه بود. 
 
 
نخستین رویداد تعامل و هم افزایی کارآفرینان و مدیران کسب و کار غروب چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه به کار خود پایان داد.

 

 

 

رقیه تکمار
تاریخ: 1402/3/25
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی ...

بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که در پوشش فروش سوالات کنکور یا ابزار پیشرفته تقلب در آزمون اقدام به کلاهبرداری ...

پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای نوشت: بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه ...

هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)، براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (۲ اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز